Day nine 24/6 2014

Idag var skola på morgonen som jag kommer ha hela veckan.
På eftermiddag åkte vi till Poole en när liggande stad som är lite äldre än Bournemouth det var mysigt de hade fin hamn men jag glömde ta bilder. Sedan shoppade jag ett linne på Primark. Köpte också en England t-shirt för 1£ on New look för att England har åkt ut VM så då säljer de ut tröjor billigt. Bilder kommer!
Vi skulle ha vårat student party i den kyrka som var ombyggd till en klubb men ljudanläggning var trasig så vi hade dans tävling på stranden istället. Så det var synd.

Till middag fick vi fisk och stekt potatis.

/Yasmin
 
Våra STS ryggsäckar




Kommentarer
Postat av: Anonym

Där du bor, är det nära till havet?

2014-06-25 @ 23:52:00
Postat av: Anonym

Där du bor, är det nära till havet?

Svar: Min värdfamilj bor ungfär 35 minuter från stranden med bussen
Yasmin

2014-06-25 @ 23:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: