Lite frågor

Får man mycket tid att shoppa i london?
Det beror på vad man väljer och göra i London. När jag var i Torquay 2010 så var det bara en natt i London då hann man inte shoppa så mycket men man kommer hinna det mer denna gång då det är 2 nätter i staden. Så ja du hinner att shoppa men vet inte hur mycket för det beror på grupp.

Måste man ha med sig eget lakan och kuddfodral?
Nej det måste man inte. Men handuk för stranden kan vara bra.

Bor man med en svensk om man åker internationell?
Du bor oftst med en annnan svensk om du åker international om du inte valt bo som ende svensk för då bor man oftast med andra som åker med t.ex. STS fast då från andra nationaliteter än du själv. 

Kommer du ha med dig en present till din världfamilj? Isf vad?
Ja jag kommer ha med mig present till värdfamiljen. Ska köpa en Marabou mjölkchoklad och en påse bilar. Sedan tror jag kommer köpa något mer också men har inte bestämt mig. Ett tips är att köpa något från den staden du bor i eller nått svenskt. De flesta värdfamiljer har varit det förut så de har säkert redan t.ex. en osthyvel
 
Hoppas svaren gav dig något.
 
/Yasmin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket

Svar: Det var så lite
Yasmin

2014-06-09 @ 15:53:34
Postat av: Anonym

Får man någon packlista?

Svar: Har svarat på din fråga i separat inlägg
Yasmin

2014-06-10 @ 08:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: